Pengikut

Selasa, 9 Ogos 2011

Rezeki Ramadhan...

Syukur alhamdulillah...baru beberapa hari kita berpuasa...aku sekeluarga mendapat perkhabaran gembira...rezeki baru di bulan Ramadhan...syukur alhamdulillah..syukur Ya Allah atas rezeki yang engkau berikan........

Baru-baru ni suami aku mendapat panggilan kerja ditempat baru...sepatutnya dia perlu melapur diri kat tempat tu  8 hb hari tu....memandangkan suami aku sekarang bekerja ngan mak sedara aku...so susah la nak tinggal mcm tu ja...lepas tu...suami aku cuba minta excuse masuk after raya...alhamdulillah..company tu bg kebenaran...so nanti dia akan lapor diri sebaik sahaj balik cuti beraya...syukur sangat.......

Then...rezeki kedua....pagi ni aku dapat tau plak  yang semua penjawat awam bakal menerima bonus raya...bertambah-tambah gumbira aku...leh selesaikan sikit masalah kewangan aku...leh la enjoy sikit raya ni....syukur alhamdulillah .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan