Pengikut

Selasa, 9 Ogos 2011

Percaya Tak

Hampa percaya tak...orang-rang tua dulu kata kalau pakai baju terbalik secara tak sengaja dan air minum kita tertumpah ....petandanya nak dapat rezeki...aku percaya...sebab banyak kali dah benda ni berlaku kat aku...

Pernah satu hari...aku terpakai baju terbalik....tak perasan mulanya sebab nak cepat...mula-mulanya xdak pk apa la...tiba-tiba dapat rezeki terpijak...bos bagi duit...sapa nak tau kan..

Pernah juga dulu masa aku study...selalu air tertumpah dengan tak sengaja...biasanya aku akan dapat benda yang baik-baik...walaupun bukan duit tapi aku dapat rezeki lain....


Perkara-perkara macam banyak kali terjadi kat aku sebenarnya...rupa-rupanya kata-kata orang dulu-dulu ada juga betulnya...mungkin berdasarkan pengalaman masing-masing kot...Apa-apa pun aku bersyukur atas semua rezeki yg allah bagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan