Pengikut

Isnin, 8 Ogos 2011

Al-kisahnya.....

Al-kisahnya...semalam aku ngan adik ipar pegi ke jualan gudang OK BABY dekat dengan umah aku tu...memandangkan semalam last day...so nak try jugak la pi tengok kot2 ada yang sesuai untuk najihah...bila sampai situ...ramai jugak orang yang masih memilih baju-baju untuk anak-anak...harga boleh tahan la murahnya...tapi banyaknya untuk saiz baby la...ye la kan..dah nama pun OK BABY..mmg sesuai untuk baby je la kan...najihah cuma boleh beli baju tidur je,,,yang tu je ada saiz besar,,,yg lain semua kecik-kecik jer...

Ada satu kisah lain yg aku nak cerita sebenarnya....waktu kami dok pilih-pilih tu...adik ipaq aku tinggal la sekejap bakul baju yg telah kami pilih kat tepi...ingatkan xdak apa la kot sbb semua baju tu belum bayaq lagi....lepas tu bila kami mai balik nak amik bakul tu....tengok-tengok baju yg kami dah pilih sebelum tu xdak dalam bakul tu.....pelik betoi aku...punya berlambak baju yang tergantung kat situ....kenapala dalam bakul kami jugak yang orang tu nak amik....memang manusia ni pelik kan,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan