Pengikut

Rabu, 15 Jun 2011

My Work Station

 See...My work place...kemas tak? of coz le nampak kemas..nak tau kenapa??? ni semua sebab 5S ler...5S??? rasanya orang GOMEN mesti tau 5S tu apa...cuma maybe org keje swasta je ada yg tau ada yang tak...sebab aku pernah sebut 5s kat member aku yang keje swasta...pastu dia tanya balik..5S tu apa...ish..ish..ish..ingatkan org tau...tapi kalau keja kat kilang Jepun sure tau apa itu 5S kan....5S tu equal to Sisih, Susun, Sapu, Seragam & Sentiasa Amal..
(betoi ka? cheq pun xingat dah susunan dia betoi ka dak)

So..ni sesi mengemas tempat duduk sendiri le ni..tu yg nampak kemas sikit...semua kertas2 yang x berkenaan dah buang semua dah..tinggal yg nak guna ja...kalau tak...hehehe..paham-paham je ler..



Nama Aku...Tapi tak sama ngan yang surat beranak & IC aku...becoz..nama ayah aku kurang satu "O"...Tapi xpe lar..xkan nak tempah lain plak kan tag name tu....terima je ler...

My PC...PC ni le yg aku guna hari2 utk kerja..FB & update blog...
Love u so much PC..hehehe..kalau ko xde..boring giler la aku...


My little Princess...1 corner lot for my personal...


See...file yang aku pegang sikit jer...baru transfer unit baru...boss lum bg keje lagi...leh ler relaks dulu..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan