Pengikut

Jumaat, 17 Jun 2011

Love My Family

Alhamdulillah...aku bersyukur dilahirkan dalam keluarga Pak Teh Dali...especially dalam keluarga mak aku...aku berbangga punyai ramai adik beradik..aku bangga dapat adik beradik yang baik...adik-adik yang sangat menghormati aku...Dari sejak aku belajar lagi mak, ayah dan adik-adik aku banyak membantu..bukan sahaja dari segi wang ringgit tetapi sumbangan tenaga membantu kedua orang tua aku mencari rezeki........memang tak terkira banyaknya sumbangan mereka..Aku bersyukur ya allah...di saat aku kesusahan...ada keluargaku yang dapat membantu...aku juga bersyukur kerana mempunyai ipar-duai yang sangat baik...mak2 & bapak2 sedara yang sporting dan sepupu-sepapat yang menggumbirakan hidupku.....semoga kalian semua diberi kesejahteraan hidup didunia dan akhirat...


I Love U all My Family....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan