Pengikut

Isnin, 1 April 2013

Sumber Rezeki


Ni lah sumber rezeki mak ayah kami membesarkan kami adik beradik sehingga kami semua terus membesar dengan besar-besarnya,....bak kata bab makan memang mewah la...leh tgk badan la kan nak tau mewah ke tak dengan makanan.....walaupun arwah mak dah takdak...berniaga ni diteruskan juga...Ni la saja sumber rezeki buat keluarga,,,,majoriti keluarga kami berniaga....Resepi masih lagi sama sebab mak dah turunkan ilmu masakan tu kat adik Cikta...pastu lagi satu tukang gorengnya masih lagi orang yang sama iaitu ayah Cikta........Hasil sumber rezeki ni la yang support cikta dari kecik sampai boleh study kat Uitm dulu dan sampai boleh ada kerjaya tetap macam sekarang ni....Syukur....
Bila tengok gambar2 ni buat makin teringat kat arwah mak...Sedih sebab tak sempat nak balas jasa mak...mak dah pergi dulu...kami sayang sangat2 kat mak tapi allah lagi sayangkan mak....redha semua ketentuan tu....


Rezeki keluarga hasil dari jualan ni...


Tukang bungkus over..hehehe

Nasi ayam sekarang makcik yang buat...kalau dulu semua mak ja yang buat

Barang jualan

Resepi dari abang sulung Cikta

Sudah bermula sesi jualan....

Promoter nasi ayam...hehehe terbaik dari ladang makcik

Nasi ayam hasil tangan makcik....nasi lauk daging sebelah sana hasil sentuhan abang sulung dan kak Ipaqr Cikta

Mee Goreng Mak Long....

Terselit dan menyelit di situ... tukang makan....hehehe....


3 ulasan:

  1. wah, boleh bukak satu gerai kat pasar tani.. ^_~

    BalasPadam
    Balasan
    1. @~ayusleeping~ dah ada wakil dah tu....

      Padam
  2. eeiii..sedapnyaaa.. nasib perut dah knyang..kalau tak, mau terliur ni..hehehe

    BalasPadam