Pengikut

Rabu, 13 Mac 2013

Upin Ipin Punya Pasal


Sebab nak bawak anak-anak tgk maskot upin ipin kat karnival WOW Putrajaya...sanggup datang tengahari...takut terlepas Upin Ipin...sebabnya tengok jadual asal Upin Ipin datang jam 12.30 sampai pukul 1.00 petang ja....rupa-rupanya ada booth Upin Ipin kat situ...ada sampai petang....Nasib la ada gak rezeki nak bawak kakak tgk Upin Ipin....suka la dia....

First sampai jumpa mei mei dulu....




With Mail



Suara Upin Ipin...rupanya budak ni sekolah kat Putrajaya jgk....cheq xtau sebelum ni...


Adik tido jerrr....

Bergambar kat sini jer....

Upin diserbu...x sempat kakak nak duduk dekat....


Kakak bukan tgk kamera...tgk orang lain....

Dengan Kak Ros

kalau nak tau perkembangan Upin Ipin...boleh masuk page sini

ok lah...nanti story lagi yer...nak sambung buat koje....

5 ulasan:

  1. suka cartoon Upin Ipin. teringin nk dpt ank kembar nanti ^^

    jom terjah: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

    BalasPadam
    Balasan
    1. bestnye kalau blh dapat anak kembar kan...

      Padam
  2. Ni mak ke anak yg nak tengok upin ipin nih...hik3~

    BalasPadam
    Balasan
    1. mak pun join dua kaki...hehehe

      Padam
  3. suka tgk upin ipin...tak menjemu kan..semangat akk bawa ank2 ye.. =)

    BalasPadam