Pengikut

Khamis, 21 Mac 2013

RM2 Sepinggan/Sebungkus....


Pernah tak ada terjumpa gerai selain pasar malam yang jual makanan gorenga-goreng dengan harga RM2 kat area bandar ni????

Mula-mula tu macam tak percaya ja jiran cerita ada gerai jual semua makanan dengan harga RM2 jer sepinggan or sebungkus.....tapi memang ada...gerai dia memang la nampak mcm tak lawa...ni gerainya....tapi makanan boleh tahan sedapnya....

Kedai tepi jalan jer....


Kat mana gerai ni??? gerai ni dekat ngan kawasan umah cikta....dekat dengan sekolah tadika kakak dan dekat ngan surau kampung lombong......ramai gak orang singgah kat gerai tu...terutama orang-orang yang bekerja....jimatkan.....RM2 je sebungkus....makanan dia boleh tahan la...kena ngan selera cikta.....ada cukup rasa la...so jangan pandang pada rupa kedai yer...pandang pada kualiti dan harga makanan...hehehe

Ada orang baru order tu....yang tunggu pun dah ramai...termasuk kami ler.....

Ada yang makan situ...ada yang bungkus....terpaksa tunggu le sikit sebab banyak order...tapi cepat jugak la dia masak....kalau malas masak...pasni gerai tu le jadi tempatnyer...hehehe...so sapa yang berdekatan...belum pernah beli...boleh try la...tapi x pasti plak dia  buka pukul berapa..kekadang ada sampai malam...kadang malam tutup....ikut nasib la kot....


Ni nasi goreng kampung...ada udang dalam 3 ekor sebungkus....hehehe



Ni Kuetiaw goreng....cik abang punya....

4 ulasan:

  1. haha..pnh jugak beli..klu pg2, roti canai dia blh tahan jugak sedapnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya ka...tak tau kata roti pun ada....klu tau breakfast situ ja...tiap2 pagia da ka u?

      Padam
  2. wah, murah! nak kirim leh...haha~

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...boleh..tp sampai kat ayu dah basi...hahaha

      Padam