Pengikut

Isnin, 11 Julai 2011

Pesta Flora Putrajaya 2011

Saja aku nak share kat sini pasal pesta flora ni..bagi aku tahun 2011 ni lebih menarik dari tahun lepas...boleh katakan lagi besaq la pada tahun lepas...bagi aku tempat pameran pun banyak yg menarik...malamnya diterangi lampu kelip-kelip warna warni...kira tak boring la mata tengok...
tu pun aku pi malam sebelum pembukaan event ni..kira malam rehearsel la...kalau malam sebenaqnya mungkin lagi lawa...siap ada bunga api lg dengaq katanya...tapi aku dah x pi la malam 9 Julai tu....sbb dah pi dah malam sebelum tu....kat sini aku attach gambaq2 yg aku amik malam tu...kalau ikutkan gambaq ni sikit ja..byk lg tempat yg lawa yg aku x amik...bagi pendapat aku kira x rugi la sapa pi pesta ni...

First come kami ikut board sini...


Ada banyak port yang bunga2 macam ni...

Peace...

Perarakan feri berhias...bagi aku yg ni paling lawa dari YTL Hotel

Yang ni dari negeri Johor Darul Takzim..


Negeri Pahang...trade mark gajah....

Ni ada penyu kat atas..of coz le terengganu kite...


Perlis Indera Kayangan

Ini negeri kelahiran ku...Negeri Perak...cantik jugak....special ada kubah masjid tu...istana diraja kot...
Melaka....
Aku x sempat amik yang klcc tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan